Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Κάπου στη Ρώμη

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο κορεσμός
του κορεσμού
ώ κορεσμέ!

Ανώνυμος είπε...

ποιητικός ο Δημήτρης αλλά παραδόξος λιγόλογος. και το αποτέλεσμα ή η πρόταση;

Θα πρέπει να ομολογήσω ότι μου αρέσουν οι αναλύσεις σου.

Thanassis Spanias είπε...

Εμένα με τρελλαίνει όμως ο τρισδιάστατος ουρανός που προβέλλεται στο βάθος!
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Αφού...σέρνεις για πολυλογία αγαπητέ Βαγγέλη επαυξάνω το σχόλιο του Θανάση επισημαίνοντας και τη χρησιμότητα του φλουταρίσματος για ...ξεκόλλημα του Α΄και Β΄πλάνου.Προσωπικά είμαι κι εγώ θιασώτης των θερμών και κορεσμένων τόνων αλλά ένα κλίκ πιο κάτω ίσως είναι ευρύτερα αποδεκτό.Λοιπόν....χόρτασες dimitil ή να συνεχίσω;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Δημήτρη. Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις και οι προτάσεις. Ξέρω πως πολύς κόσμος δεν έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με αυτά ή ακόμα και με κριτικές. Χάρη όμως αυτών, νομίζω ότι έφυγα ένα βήμα πιο πέρα από την απλή αποτύπωση αυτών που βλέπει ο φακός. Ή τουλάχιστον ελπίζω να έκανα κάτι τέτοιο. Άρα θέλω να πιστεύω ότι οποιοδήποτε σχόλιο βοηθάει, άσχετα αν συμφωνούν οι γνώμες ή όχι. Αρκεί βέβαια να είναι καλοπροαίρετο. Εκ κατακλείδι, μπορείς όποτε θέλεις και αν θέλεις να συνεχίσεις. Να ξέρεις πως κάθε σχόλιο όλων είναι ευπρόσδεκτο αρκεί να αφορά την φωτογραφία. Και αν θέλεις μπορείς να μου στείλεις και mail που θα βρεις στο προφίλ μου για επιπλέον παρατηρήσεις. Δυστυχώς ανήκω στο σύνολο που δεν τα πάει καλά με τα λόγια και προτιμά την φωτογραφία

Μαραγκάκη Αristea Delacroix είπε...

Εγω παλι λατρευω τις φωτογραφιες σου.
Επεξεργασμενες ναι, αλλα αυτο το παντρεμα των γηινων(ετσι γραφεται;) χρωματων του ναου με το γκριζογαλαζο του ουρανου ειναι ακουαρελλα σκετη, οχι φωτογραφια!

Μπραβο για την καλοδουλεμενη και προσεγμενη επεμβαση που κανεις στις φωτογραφιες που ανεβαζεις εδω!

Panagiotis Giannakis είπε...

Omorfi douleia.

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια