Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Καλό Μήνα!

11 σχόλια:

Vassilis terzis είπε...

Καλό μήνα και σε σένα ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ,
καλή Πρωτομαγιά.

imikrimarika είπε...

Ωραία χρώματα ! Ας προτιμούμε τις γλάστρες από τα κομμένα λουλούδια .Υπάρχει η πιθανότητα να τις χαρούμε περισσότερο από τα κομμένα λουλούδια που είναι εξ αρχής καταδικασμένα στο μαρασμό !Καλή Πρωτομαγιά !

Ανώνυμος είπε...

"Αισιοδοξία" -αν μπορεί να πει κανείς- είναι το μήνυμα του κύκλου της άνοιξης...
Όπως θα μαραθούνε τα κομμένα λουλούδια έτσι θα σου χαλάσει κι η γλάστρα κάποια στιγμή.
Και άλλη η χάρη του βασιλικού κι άλλη αυτή του βάζου.
Τα "καταδικασμένα στο μαρασμό" σε κάνουν να λες "Ωραία χρώματα!". Κι αν βάλεις στο βάζο σου 5-10 κέρματα των cents, θα σε κάνουν να το λες αυτό για 3-4 βδομάδες!
Εγώ το πρώτο που ρώτησα ήταν αν είναι αληθηνα! Και είναι!

Υ.Γ.: Ελπίζω όλοι να περάσατε καλά σήμερα!

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι που μου ήρθε μόλις...
"imikrimarika" δεν θα έβρισκες κουλό να σου στείλει ο αγαπημένος σου δώρο μια γλάστρα;

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα. (αν και με καθυστέρηση). Νομίζω ότι έπιασες σε μια φωτό την Άνοιξη. Μπράβο!!!

imikrimarika είπε...

Καθόλου , ίσα-ίσα που λέω πάντα ότι προτιμώ μια γλάστρα από ένα μπουκέτο!Κάποιος είπε :θα σκεφτόμασταν ποτέ να βάλουμε κομμένα κεφάλια σε ένα βάζο ;Ακριβώς αυτό είναι και το κομμένο άνθος για το φυτό ! Η γλάστρα όμως έχει κάποιες ελπίδες να ξανανθίσει του χρόνου και να σου θυμίσει τη περσινή σου επέτειο , αν η σχέση εξακολουθεί να ισχύει !Και μεις έχουμε ημερομηνία λήξεως , σημαίνει αυτό ότι επιδιώκουμε να πεθάνουμε μία ώρα αρχύτερα ; Δεν λέω ότι δεν είναι όμορφο ένα μπουκέτο λουλούδια αλλά όταν υπάρχει η δυνατότητα προτιμώ τη γλάστρα ! Το ξέρω ότι ακούγεται παράξενο γιατί δεν έχουμε μάθει να βλέπουμε το λουλούδι σαν κάτι ζωντανό αλλά απλώς σαν ένα διακοσμητικό στοιχείο .

Γιώργος Πλατάκης είπε...

Καλό Μήνα, Μικρή Μαρίκα Μαζί σου

Ανώνυμος είπε...

Καλώς. Να έχω στα υπ' όψιν μου έναν φίκο!
Κάποιος απάντησε: "Ναι, σε φορμόλη!", και το έκανε!..
Δεν θα ήθελα να είμαι μπροστά στο σκηνικό όπου έχεις χωρίσει...
Σε φαντάζομαι να την τεμιχίσεις με αλυσοπρίονο!
Και αν η οικολογική σου συνείδηση ξεκινάει από 'κει, τι να πω;

Αλήθεια...
Στο σύνολο του 100% των λαμπτήρων του σπιτιού σου πόσοι λαμπτήρες είναι α' κλάσης (ηλεκτρινικές) και πόσοι πυρακτώσεως;
Χθες, σε τι κατάσταση άφησες το χώρο πίσω σου μετά την βόλτα σου στην εξοχή;
Πες μου ότι αντι για το κλασικό στεφάνι δεν ξερίζωσες δέντρο για να το πάρεις ολόκληρο σπίτι.

Παρακαλώ να απαντήσει και ο κύριος Γιώργος.

Γιώργος Πλατάκης είπε...

Δε θεωρώ τον εαυτό μου ούτε πρώτυπο σε τίποτα ούτε μπορώ ν' ακολουθήσω αυτούς που παλεύουν για τον πλανήτη.

Προσπαθώ όμως. Κι εγώ έκοψα μαργαρίτες κι έκανα στεφάνι.

Το ότι συμφωνώ με την imikrimarika δεν σημαίνει ότι είμαι έτοιμος να πάρω γλαστρα και να μην ξανακάνω στεφανάκι για το Μάη.

Φιλικά Γιώργος.

ΥΓ. Τις λάμπες πάντως τις έχω αλλάξει σε όλο το σπίτι. Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

"Οι Άνθρωποι εξακολουθούν να με ξαφνιάζουν γύρω μου...".

imikrimarika είπε...

Πολύ ωραίος ο λόγος σου και μάλλον πολλές φορές οι πράξεις μας δεν συμβαδίζουν με τα λόγια μας!Μου αρέσει να έχω αναμνήσεις οπότε αποκλείεται να τις καταστρέψω !Όσο για την οικολογική μου συνείδηση , έχεις απόλυτο δίκιο , δυστυχώς υστερώ κατά πολύ ειδικά στο θέμα των λαμπτήρων παίρνω μείον 10 !Τη Πρωτομαγιά προσπαθώ τα τελευταία χρόνια να μη κόβω λουλούδια .Έχεις κόψει ποτέ παπαρούνα ; Μου είχε κάνει εντύπωση πόσο γρήγορα μαράθηκε σε σχέση με άλλα λουλούδια .Δε λέω ότι δεν κόβω ποτέ λουλούδια αλλά σε σχέση με παλαιότερα προτιμώ να τα φωτογραφίζω ή να τα θαυμάζω ξέροντας ότι φεύγοντας θα έρθει και κάποιος άλλος να το χαρεί.

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια