Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

Σκοτάδι και φως

5 σχόλια:

Vassilis terzis είπε...

Όμορφο πλάνο, ζεστά χρώματα,θέμα που με "αγγίζει" , αφού η εποχή που μου αρέσει περισσότερο είναι ο χειμώνας.
Στην μεγέθυνση "ανεβάζει" ASA. Ίσως από ανεπαρκή φωτισμό ή λάθος ρύθμιση στην μηχανή.

imikrimarika είπε...

Κάντο μου λιανά αυτό με τα ASA .Η ταπεινή μου μηχανή είναι ψηφιακή sony DSC-W35 7,2 mega pixels .Ευχαριστώ !

Μαραγκάκη Αristea Delacroix είπε...

τωρα αν καταλαβα καλα, ο φιλος Τερζις θελει να πει οτι οταν κανεις μεγενθυση της φωτογραφιας σου στον υπολογιστη, εχεις την εντυπωση οτι η εικονα ειναι "γκοφρε" και οχι σατινε!

κατι που ισως σου δωσει περισσοτερες ιδεες ειναι το χαρτι που χρησημοποιουμε στην aquarella τυπου torchon,avec un gros grain.
η φωτογραφια σου ειναι σαν να ειναι τυπωμενη σε τετοιο χαρτι!

παντως ειναι πολυ ζεστα τα χρωματα, και οχι λογο φωτιας!
μου αρεσει πολυ αυτο το λιλα που βγαινει μεσα απο τις σταχτες!
δεν ειναι ουτε κοκκινο ουτε μπλε ουτε μονο κιτρινο, ειναι ενα απαλο λιλα!

Vassilis terzis είπε...

@ IMIKRIMARIKA
Η συγκεκριμένη φωτογραφία έχει μέγεθος : width 300 pixel X height 400 pixel και resolution 72 pixel/inch. Αυτό έχει αποτέλεσμα όταν την μεγενθύνουμε στον υπολογιστή να έχει έντονα κοκκώδη μορφή. Για να παρατηρηθεί σωστά θα χρειαζόταν διπλάσιες διαστάσεις από τις παραπάνω και ανάλυση πανω από 150 pixel/inch.
Ίσως όμως να οφείλεται και στον ελλειπή φωτισμό όταν την τράβηξες, οπότε η μηχανή "δημιουργεί" κόκκο από μόνη της.
Αυτό μου συμβαίνει εμένα πολλές φορές με την Olympus μ 600 compact που χρησιμοποιώ τις περισσότερες φορές.
Παρατηρώντας την όμορφη φωτο σου " Βελουδένια χείλη" που ενώ την έχεις ανεβάσει με τις ίδιες " dimensions"
με την προηγούμενη, δεν κάνει κόκκο, μάλλον αυτό οφείλεται στην μηχανή, όταν τραβάς με ελλειπή φωτισμό.
Φιλικά terzis

imikrimarika είπε...

Ευχαριστώ πολύ και τους δύο για την ανάλυση .

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια