Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Μπλε, μαύρο, λευκό, γκρίζο

Μια αγαπημένη μου φωτογραφία, 4 μόλις χρώματα.
Κάπου στην Γκιώνα.



Το αρχείο περιέχει προφίλ χρώματος Adobe RGB. Με κατάλληλη οθόνη διακρίνονται οι αντανακλάσεις του τελευταίου φωτός της μέρας πάνω στα γκρίζα σύννεφα.

7 σχόλια:

Μαραγκάκη Αristea Delacroix είπε...

ΑΠΙΘΑΝΗ...τετραχρωμη!

με ενα μικρο σχολιο ...γαλαζιο, κυανον...ναι!
μπλε οχι και τοσο!

καλως ορισες Νικολα, καλες αναρτησεις!

Nikos Kanellopoulos είπε...

Εντάξει, ένοχος! Έχω αχρωματοψία (δευτερανωπία)...

Ανώνυμος είπε...

απλότητα και μεγαλείο !!!

Γιώργος Πλατάκης είπε...

Καταπληκτικές αποχρώσεις...

Thanassis Spanias είπε...

Πολύ επιβλητική.
Αχ, η απόδοση του χρώματος στις οθόνες όπως και στο χαρτί είναι μέγάλο θέμα. Πόσες φορές εχω δεί φίλους του blog να αλλάζουν δραματικά άποψη για μια ανάρτηση μόνο και μόνο επειδή την είδαν σε μια σωστά καλιμπραρισμένη οθόνη ή το αντίστροφο. Δυστυχώς πολλές TFT οθόνες έχουν απαράδεκτο κοντράστ και υπερβολικό κορεσμό χρωμάτων!
Είναι ενα ζήτημα.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Να προσθέσω στα όσα καλά είπαν οι προηγούμενοι την αρμονική κίνηση των σύννεφων(σε βαθμό χορού)
Εντυπωσιακή η διατήρηση της λεπτομέρειας στα άσπρα σύννεφα παρά το υψηλό κοντράστ.Επειδή η φωτό είναι επεξεργασμένη θα πώ πως του απολύτου γούστου μου θα ήταν ένας τόνος πιο ανοιχτός και πιο ουδέτεςρος στα γκρί των σύννεφων-χορευτών που λέγαμε.

Nikos Kanellopoulos είπε...

@ dimitil: "πιο ανοιχτός και πιο ουδέτερος τόνος στα γκρι...". Μπαίνω στον πειρασμό να ρωτήσω σε τί οθόνη είδες την φωτογραφία. Ακριβώς εκεί που λες κάνει την διαφορά το Adobe RGB στην καλιμπραρισμένη ΕΙΖΟ SX2461W που έχω.

Όσο για την επεξεργασία, δεν πολυ-κουράζω τις φωτογραφίες μου, γιατί α) βαριέμαι και β) συνήθως δεν έχω πολύ χρόνο για να αφήσω το linux-άκι μου και να ανοίξω το Photoshop. Οπότε η πιο συνήθης διόρθωση είναι τα επίπεδα χρώματος (levels), όταν υπάρχει πρόβλημα. Αυτό μπορώ μια χαρά να το κάνω και με το Gimp. Και πολύ πιο σπάνια Shadows/Highligts με το Photoshop για την αύξηση του δυναμικού εύρους. Ποτέ δεν παίζω με τον κορεσμό του χρωματος κλπ. Ούτε όμως και καταδικάζω όσους το κάνουν. Ο ψηφιακός "σκοτεινός θάλαμος" ειναι το ίδιο αποδεκτός για μένα όσο και η επιλεκτική αύξηση του κοντραστ κατά την εκτύπωση, όπως έκανε π.χ. ο Ansel Adams πριν 150 χρόνια...

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια