Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Βρέμη, σε IR


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://ganifantis.blogspot.com/
απο saden

Vassilis terzis είπε...

Δημήτρη επειδή κι εγώ δεν έχω κάποια ιδιαίτερη φωτογραφική παιδεία, κάτι δεν μου πάει σε αυτές τις φωτογραφίες σου που δεν μπορώ να προσδιορίσω. Διακρίνω έντονο κοντράστ και τονική αντίθεση,και μια "παράξενη" υφή.
Αν θέλεις πες κάτι παραπάνω γι' αυτές.

tsab είπε...

Βασίλη είναι με φίλτρο infrared.
Αυτο αφήνει το φάσμα της υπερυθρου φωτισμού μόνο και δίνει εντελώς άλλα αποτελέσματα. Στο α/μ όπως βλέπεις αποδίδει καταπληκτικά τα σύνεφα και αποδίδει με ανοιχτούς τόνους το πράσινο και το κοκκινο.
Βρίσκω οτι ταιριάζει πολύ στην α/μ φωτογραφία αφού τονίζει την απόδοση της και γλυκαίνει τους τόνους.
Στην αναλογική εποχή υπηρχαν τα υπερυθρα φιλμ αλλά ήταν απρόβλεπτα και πολύ δυσκολα στην χρήση. Ποτέ δεν τα είχα καταφέρει
τωρα δεν ξέρω αν με την ψηφιακη το αποτέλεσμα είναι το ιδιο αλλα ειναι πολύ απλά τα πράγματα.

BaroN είπε...

Δημητρη καλησπέρα!
Στην ψηφιακή υπέρυθρη δεν αρκεί το φίλτρο.Το πιο υπέρυθρο που μπορείς να βαλεις είναι το 093 (πλήρως αδιαφανές) και πιο συμβιβαστικα το 092 βαθύ κόκκινο.Ωστόσο και στις δυό περιπτώσεις δεν παίρνεις καθαρή υπέρυθρη φωτό(το εχω δοκιμάσει στην D300).Η πρόσφατη εμπειρία μου με μόλις 2 εμφανίσεις με kodak HIE film (το πιο καλό για IR ) ειναι πολυ καλύτερη , π.χ. τα δέντρα φαινονται τελείως λευκά και ο ουρανός με πολύ πιο καλό κοντράστ.(οταν εμφανίσω καμιά με καλό θέμα θα την ανεβάσω ).Η λύση για ψηφιακό IR infrared είναι μετατροπη του αισθητήρα ωστε να τραβά μόνο υπέρυθρο με το ανάλογο φυσικα φίλτρο.(περίπου 400-500 ευρώ κόστος)
Χαιρετίσματα
Νίκος

tsab είπε...

Καλως τον Νικο.!
Εσύ εχεις τελικά πολυ μεράκι και επιμονή. Εγω το μόνο που θυμάμαι
απο την αναλογική εμπειρία του infrared είναι οτι δεν βρήκα τα σωστά iso και η εμφάνιση του ήταν πολυ μπελαλίδικη.Είχα καταφύγει στη λύση του φίλτρου με το film ilford SFX.
Εχεις δίκιο με το ψηφιακό ΙR .
Δύσκολα ¨θυσιάζεις" μια μηχανή για την μετατροπή της, Πάντως και με μόνο το φίλτρο τα αποτελέσματα είναι ορατά αν και δεν πλησιάζουν
αυτά του αναλογικού.

Ανώνυμος είπε...

Νά'μαι κιεγώ λοιπόν απο τη μεριά του...άσχετου.Απο αυτά που λέτε εσείς οι σχετικοί λίγα καταλαβαίνω και κρίνοντας μόνο απο το τελικό αποτέλεσμα θα πώ κι εγώ με τη σειρά μου πως αυτές δεν είναι φωτογραφίες ανάλογες ενός...tsab και με ό,τι μας έχει ...καλομάθει μέχρι τώρα.Όντως αξιόλογα τα σύννεφα αλλά και πάλι χωρίς το απαραίτητο τονικό κοντράστ που θα δημιουργούσε ένα καλό πολωτικό σε νορμάλ φίλμ ή ψηφιακή καταγραφή.Απο την κάτω δεν καταλαβαίνω επίσης τη...μισή άδεια φωτογραφία.Συγχωρέστε μου προκαταβολικώς την άγνοια.

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια