Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Αποχρώσεις


6 σχόλια:

Vassilis terzis είπε...

Φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας και χρωματικής απόδοσης(διαφορετικοί τόνοι του πράσινου και του σκουριασμένου μεντεσέ). Ίσως να ήταν καλύτερες χωρίς τις σκιές, ειδικά στην φωτο με την πράσινη πόρτα.

Ανώνυμος είπε...

Κατ'αρχήν πρόκειται και στις δύο περιπτώσεις για συνθετικά ευρήματα με τη σκουριά να παίζει και το ρόλο της χρωματικής αντίθεσης.(έχεις να κάνεις πάντως με τη σκουριά Δημήτρη!Θυμάμαι και παλαιότερες αναρτήσεις)
Θα διαφωνήσω με τον φίλο terzis γιατί η σκιά προσφέρει και την τρίτη τονική βαθμίδα και την ψευδαίσθηση του βάθους.
Το ίδιο θα μου πείς κάνει(τονικά) και ο αστραφτερά λευκός τοίχος στην 1η φωτό αλλα κατά τη γνώμη μου σαφώςς πιο...άκομψα.
Τέλος μου φαίνεται ακατάλληλος ο φωτισμός(σκληρός για ανάδειξη υφής)και είναι στα συν του φωτογράφου που τα καταφέρνει αρκετά καλά παρόλα αυτά.Το δυναμικό εύρος...μυρίζει πολύ καλό αισθητήρα.

tsab είπε...

Για να ..γίνεται κουβέντα στα σημεία που έθεσαν
ο Terzis kai ο Dimtil που τους ευχαριστώ για αυτά.

Βασίλη χωρίς το σκιερό περίγραμμα δεν μπορώ να την
φανταστώ. Νομίζω χωρίς την σκιά μάλλον θα ήταν επίπεδη .

Συνονόματε Δημήτρη η σκουριά είναι στο επίκεντρο και των δύο.
Στη φωτογραφία με το λευκό το ήθελα να λάμπει και για να εχει αντίθεση με την σκουριά και γιατί το μοτίβο σκοτεινιάζει από αριστερά προς τα δεξιά.
Μπορεί όμως να έχεις δίκιο ισως έχει περισσότερο χώρο από ότι δικαιούται.
Με τα δικά μου μάτια και στις δύο φωτογραφίες τα χρώματα δεν είναι σκηρά αλλά λαμπερά και γλυκά. Και η μηχανή έχει το ρόλο της σ΄αυτό που είναι από αυτές που χρησιμοποιείτε και οι δύο σας αλλά πιο παλιό μοντέλο που δεν το αλλάζω.

Unknown είπε...

Μ' αρέσουν πολύ, έχω κι εγώ μια αδυναμία στις υφές :-)
Η δεύτερη μου φαίνεται πιο ισορροπημένη σαν σύνθεση, στην πρώτη κι εγώ θα φανταζόμουν λιγότερο άσπρο τοίχο.

mirsini είπε...

emena m'aresoun opos einai!(omos mazi oxi xwrista toso..)

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά!Τα καμμένα highlights(ευμεγέθη αριστερά και ψιλά-ψιλά παντού στη 2η φωτό)μόνο εγώ τα βλέπω;
Πάντως έτσι όπως τα βλέπω μόνο με πιο διάχυτο και πιο ομοιογενή φωτισμό ή έστω με ένα πολωτικό σώζονται γιατί αποδομούν τη συνοχή του ξύλου και άρα δεν ευνοούν την ανάδειξη της υφής.
Είναι δυνατόν να φταίει μόνο η οθόνη μου;Θα το μάθω απο αύριο που πρώτα ο Θεός παίρνω την καινούργια EIZO.

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια