Φωτογραφικη ομαδα με μελη απο: Ηρακλειο, Τρικαλα, Ρεθυμνο, Μιλατο, Αθηνα, Θεσσαλονικη, Εδιμβουργο, Μυτιλινη ενας Ρεθεμνιωτης απο την Αμερικη ενας απο τη Γερμανια και απο την Ισπανια... (και περιμενουμε κι αλλους (?)...)
Κατ'αρχήν καλησπέρα. Η φωτογραφία δρόμου και στιγμιότυπου που νομίζω οτι έχεις επιλέξει να ρίξεις το βάρος σου , είναι άκρως ενδιαφέρουσα αλλά νομίζω και η πιο δύσκολη στη σύλληψη, στο καδράρισμα,στην προετοιμασία και στο τι θέλει να πει εν τέλει ο ποιητής...Δεν μένω στο μύνημα ή στο τι εμένα μου προκαλεί η συγκεκριμέμη καθώς και η προηγούμενη παρόμοια,θα κάνω μόνο μια τεχνική παρατήρηση¨.Η φωτό ειναι κουνημένη και δεν εννοώ την κοπέλα.Με δεδομένο το καλοκαιρινό δυνατό φώς και την ανάγκη να γράψει κινούμενη η κοπέλα , αρα θες ταχύτητα 1/8 ή 1/15 έπρεπε να βάλεις τρίποδα ,χαμηλά asa και το πιο μικρό διάφραγμα πχ 22.Ετσι θα έπαιρνες και τόνους και νεταρισμένο ολο το γύρω ,θα έγραφες κίνηση σε ενα στατικό background .ΕτσΙ το είδα εγω σαν πιο ενδιαφέρων....
καλησπερα BaroN και σε ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σου. η τεχνικη σου παρατηρηση ειναι απολυτα σωστη και την γνωριζω τεχνικα .δες τις παρακατω φωτο http://www.flickr.com/photos/kritimanos/3201678319/
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/2709404109/ οπου ακολουθησα το "κλασσικο κανονα χρησεως τριποδα κτλ. ομως στην συγκεκριμενη δεν ηθελα "καθ οσον εκανα τον ποιητη" ιδιαιτερα νεταρισμενο σημειο στην φωτο μου οποτε δεν μπορουμε να μιλαμε για κουνιμενο η τυχαιο αλλα επιλεγμενο και ηθελημενο ατοπιμα επι του κανονος. το ιδιο εχω κανει σε αρκετες φωτο μου απο αποψη και μονο .π.χ.
τωρα αν αισθητικα το αποτελεσμα εχει να δωσει κατι η οχι εκει μπαινουμε σε αλλες παραμετρους που 8ελουν μεγαλη συζητηση . και παλι σ ευχαριστω για τον χρονο σου και την σωστη τεχνικα υπενθυμιση σου .
Τις παραπάνω φωτό καλά έκανες και τις παρέθεσες,προσωπικά τις γνωρίζω απο προηγούμενες αναρτήσεις και πάντα τουλάχιστον τις δικές σου θα τις κοιτάξω παραπάνω απο μια φορά.Για την κατοχή της τεχνικής και ειδικώς και γενικώς απο μέρους σου δαν είχα καμμιά αμφιβολία.Αν έγινε η συγκεκριμένη παρατήρηση ,έγινε με αφορμή την ανάρτηση και επειδή προσωπικώς μου αρέσει να ψάχνω και στο τεχνικό μέρος στις οποιεσδήποτε φωτογραφίες ,πόσο μάλλον λήψεις που ακροβατούν στα όρια των κανόνων Με εκτίμηση Νίκος
Αν μου επιτρεπεται και μένα ένα σχόλειο . Το "artistic fleu" τεριάζει στην κίνηση της κοπέλας και αδυνατω να καταλάβω γιατί πρεπει να επεκτέινεται σε όλο το πλάνο σε "κινητά και ακίνητα." Ο Κritimanos" απο αυτά που βλέπω πειραματίζεται και κατα τη γνώμη μου έχει την ικανότητα να τραβήξει το πλάνο και με και χωρίς κανόνες. Τώρα τι αποτέλεσμα βγαίνει μονό κατα περίπτωση μπορει να το δεί κανείς. Πάντως στη συγκεκριμένη φωτογραφία γνώμη μου είναι οτι αν η κοπέλα ήταν στην αρχή ενός νεταρισμένου καρέ θα ήταν πιο δυνατή αφου η αντίστιξη της κίνησης θα την προσδιόριζε.
4 σχόλια:
Κατ'αρχήν καλησπέρα.
Η φωτογραφία δρόμου και στιγμιότυπου που νομίζω οτι έχεις επιλέξει να ρίξεις το βάρος σου , είναι άκρως ενδιαφέρουσα αλλά νομίζω και η πιο δύσκολη στη σύλληψη, στο καδράρισμα,στην προετοιμασία και στο τι θέλει να πει εν τέλει ο ποιητής...Δεν μένω στο μύνημα ή στο τι εμένα μου προκαλεί η συγκεκριμέμη καθώς και η προηγούμενη παρόμοια,θα κάνω μόνο μια τεχνική παρατήρηση¨.Η φωτό ειναι κουνημένη και δεν εννοώ την κοπέλα.Με δεδομένο το καλοκαιρινό δυνατό φώς και την ανάγκη να γράψει κινούμενη η κοπέλα , αρα θες ταχύτητα 1/8 ή 1/15 έπρεπε να βάλεις τρίποδα ,χαμηλά asa και το πιο μικρό διάφραγμα πχ 22.Ετσι θα έπαιρνες και τόνους και νεταρισμένο ολο το γύρω ,θα έγραφες κίνηση σε ενα στατικό background .ΕτσΙ το είδα εγω σαν πιο ενδιαφέρων....
καλησπερα BaroN και σε ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σου.
η τεχνικη σου παρατηρηση ειναι απολυτα σωστη και την γνωριζω τεχνικα .δες τις παρακατω φωτο
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/3201678319/
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/2737048479/
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/2709404109/
οπου ακολουθησα το "κλασσικο κανονα χρησεως τριποδα κτλ.
ομως στην συγκεκριμενη δεν ηθελα "καθ οσον εκανα τον ποιητη" ιδιαιτερα νεταρισμενο σημειο στην φωτο μου οποτε δεν μπορουμε να μιλαμε για κουνιμενο η τυχαιο αλλα επιλεγμενο και ηθελημενο ατοπιμα επι του κανονος.
το ιδιο εχω κανει σε αρκετες φωτο μου απο αποψη και μονο .π.χ.
http://4.bp.blogspot.com/_vPSQw-ZGw-Y/SrnIlJysbjI/AAAAAAAABQc/FNEmvTXkFIY/s1600-h/IMG_8610.jpg
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/3747949127/
τωρα αν αισθητικα το αποτελεσμα εχει να δωσει κατι η οχι εκει μπαινουμε σε αλλες παραμετρους
που 8ελουν μεγαλη συζητηση .
και παλι σ ευχαριστω για τον χρονο σου και την σωστη τεχνικα υπενθυμιση σου .
Τις παραπάνω φωτό καλά έκανες και τις παρέθεσες,προσωπικά τις γνωρίζω απο προηγούμενες αναρτήσεις και πάντα τουλάχιστον τις δικές σου θα τις κοιτάξω παραπάνω απο μια φορά.Για την κατοχή της τεχνικής και ειδικώς και γενικώς απο μέρους σου δαν είχα καμμιά αμφιβολία.Αν έγινε η συγκεκριμένη παρατήρηση ,έγινε με αφορμή την ανάρτηση και επειδή προσωπικώς μου αρέσει να ψάχνω και στο τεχνικό μέρος στις οποιεσδήποτε φωτογραφίες ,πόσο μάλλον λήψεις που ακροβατούν στα όρια των κανόνων
Με εκτίμηση
Νίκος
Αν μου επιτρεπεται και μένα ένα σχόλειο . Το "artistic fleu" τεριάζει στην κίνηση της κοπέλας
και αδυνατω να καταλάβω γιατί πρεπει να επεκτέινεται σε όλο το πλάνο σε "κινητά και ακίνητα." Ο Κritimanos" απο αυτά που βλέπω πειραματίζεται
και κατα τη γνώμη μου έχει την ικανότητα να τραβήξει το πλάνο και με και χωρίς κανόνες. Τώρα τι αποτέλεσμα βγαίνει
μονό κατα περίπτωση μπορει να το δεί κανείς.
Πάντως στη συγκεκριμένη φωτογραφία γνώμη μου είναι οτι αν η κοπέλα ήταν στην αρχή ενός νεταρισμένου καρέ θα ήταν πιο δυνατή αφου η αντίστιξη της κίνησης θα την προσδιόριζε.
Δημοσίευση σχολίου