Αναρτήθηκε από
kritimanos
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Φωτογραφικη ομαδα με μελη απο: Ηρακλειο, Τρικαλα, Ρεθυμνο, Μιλατο, Αθηνα, Θεσσαλονικη, Εδιμβουργο, Μυτιλινη ενας Ρεθεμνιωτης απο την Αμερικη ενας απο τη Γερμανια και απο την Ισπανια... (και περιμενουμε κι αλλους (?)...)
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ετικέτες
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Φραγμα Γιουρδη Ουαλια
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές



Σχόλια
Η φωτογραφία δρόμου και στιγμιότυπου που νομίζω οτι έχεις επιλέξει να ρίξεις το βάρος σου , είναι άκρως ενδιαφέρουσα αλλά νομίζω και η πιο δύσκολη στη σύλληψη, στο καδράρισμα,στην προετοιμασία και στο τι θέλει να πει εν τέλει ο ποιητής...Δεν μένω στο μύνημα ή στο τι εμένα μου προκαλεί η συγκεκριμέμη καθώς και η προηγούμενη παρόμοια,θα κάνω μόνο μια τεχνική παρατήρηση¨.Η φωτό ειναι κουνημένη και δεν εννοώ την κοπέλα.Με δεδομένο το καλοκαιρινό δυνατό φώς και την ανάγκη να γράψει κινούμενη η κοπέλα , αρα θες ταχύτητα 1/8 ή 1/15 έπρεπε να βάλεις τρίποδα ,χαμηλά asa και το πιο μικρό διάφραγμα πχ 22.Ετσι θα έπαιρνες και τόνους και νεταρισμένο ολο το γύρω ,θα έγραφες κίνηση σε ενα στατικό background .ΕτσΙ το είδα εγω σαν πιο ενδιαφέρων....
η τεχνικη σου παρατηρηση ειναι απολυτα σωστη και την γνωριζω τεχνικα .δες τις παρακατω φωτο
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/3201678319/
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/2737048479/
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/2709404109/
οπου ακολουθησα το "κλασσικο κανονα χρησεως τριποδα κτλ.
ομως στην συγκεκριμενη δεν ηθελα "καθ οσον εκανα τον ποιητη" ιδιαιτερα νεταρισμενο σημειο στην φωτο μου οποτε δεν μπορουμε να μιλαμε για κουνιμενο η τυχαιο αλλα επιλεγμενο και ηθελημενο ατοπιμα επι του κανονος.
το ιδιο εχω κανει σε αρκετες φωτο μου απο αποψη και μονο .π.χ.
http://4.bp.blogspot.com/_vPSQw-ZGw-Y/SrnIlJysbjI/AAAAAAAABQc/FNEmvTXkFIY/s1600-h/IMG_8610.jpg
http://www.flickr.com/photos/kritimanos/3747949127/
τωρα αν αισθητικα το αποτελεσμα εχει να δωσει κατι η οχι εκει μπαινουμε σε αλλες παραμετρους
που 8ελουν μεγαλη συζητηση .
και παλι σ ευχαριστω για τον χρονο σου και την σωστη τεχνικα υπενθυμιση σου .
Με εκτίμηση
Νίκος
και αδυνατω να καταλάβω γιατί πρεπει να επεκτέινεται σε όλο το πλάνο σε "κινητά και ακίνητα." Ο Κritimanos" απο αυτά που βλέπω πειραματίζεται
και κατα τη γνώμη μου έχει την ικανότητα να τραβήξει το πλάνο και με και χωρίς κανόνες. Τώρα τι αποτέλεσμα βγαίνει
μονό κατα περίπτωση μπορει να το δεί κανείς.
Πάντως στη συγκεκριμένη φωτογραφία γνώμη μου είναι οτι αν η κοπέλα ήταν στην αρχή ενός νεταρισμένου καρέ θα ήταν πιο δυνατή αφου η αντίστιξη της κίνησης θα την προσδιόριζε.