Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009

...


6 σχόλια:

Benikos place είπε...

Πολύ ωραία φωτογραφία!

Giorgos Rethymno είπε...

Μ' αρέσει η λιτότητα στις φωτογραφίες σου.Αλήθεια αντικατοπτρίζεις κι ένα κομάτι από την προσωπικότητα σου που είναι έτσι;

kritimanos είπε...

!!!

Thalassenia είπε...

Η πρώτη ματιά δεν έφτασε. Ευτυχώς έκανα κλικ και είδα.
Kαι το ασπρόμαυρο έεεεχει γοητεία!

Thanassis Spanias είπε...

@ Giorgos Rethimno
Η λιτότητα είναι φωτογραφικό προτέρημα οπότε χαίρομαι που μου το προσάπτεις. Για το αν φωτογραφίζω αυτο που είμαι ή είμαι αυτό που φωτογραφίζω, δεν έχω την παραμικρή ιδέα, η νεκροψία θα δείξει, χαχα!.
@ thalassenia,
λίγο το σιδερόφρακτο νυφικό, λίγο οι γραμμές, λίγο τα λουλούδια, μου έκανε κλικ το θέμα καθ'οτι μπορεί να έχει πολλαπλές αναγνώσεις. Αργότερα στον Η/Υ είδα οτι το ασπρόμαυρο ξεκαθαρίζει πιο πολύ τις προθέσεις μου, έτσι φτάσαμε εδώ. Πάμε για άλλα!

Ετερώνυμος είπε...

Ενδιαφέρουσα,αλλά μου φαίνεται περισσότερο εννοιολογική παρά φωτογραφική...

Αν θελετε να γινετε μελη

σε αυτό το blog στείλτε e-mail στο g.platakis@gmail τελεία com

Google