Σάββατο 12 Μαΐου 2007

"...Καλώς σας βρήκα..."

Επιτρέψτε μου να συστηθώ. Ονομάζομαι Παναγιώτης Γιαννάκης. Είμαι ερασιτέχνης φωτογράφος με μπόλικο μεράκι για αυτό πο κάνω, ένας από αυτούς τους γραφικούς που συναντάς στον δρόμο ξαπλωμένους, μέσα στην κίνηση. Επισκέπτομαι συχνά το blog σας και σήμερα δέχτηκα μια πρόταση να μείνω κιόλας. Έφερα μαζί μου και μιά φωτογραφία για δώρο, έτσι για να σας τρατάρω κάτι. Το πολύωρο ταξίδι μου από το Εδιμβούργο μέχρι το Ηράκλειο την ξεθώριασε, την έκανε να δείχνει παλιά.
Παρόλα αυτά ελπίζω να σας αρέσει.

7 σχόλια:

Γιώργος Πλατάκης είπε...

Καλώς ώρισες στην παρέα Παναγιώτη και καλές φωτογραφίες.

Η τεχνική σου πρέπει να ομολογήσω ότι μ' αρέσει πολύ, και το αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα το χρόνο που αφιερώνεις στο χόμπυ σου...

Ελπίζω να σε βλέπουμε συχνά εδώ.

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Καλώς ήλθες!

dkrinas είπε...

καλως μας βρηκες κ οπως φαινεται κ απο την φωτο καλως σε βρηκαμε.........

Δημήτρης Μανιώρος είπε...

Καλως ήλθες Παναγιώτη,πολυ καλη φωτογραφια.ωραιο το ύφος της εικόνας σου η οποια μοιαζει πολύ με πίνακα.

john flouris είπε...

KALOS ORISES PANAGIOTH POLH ORAIO TO TRATARISMA SOY ELPIZO SIXNA NA MAS TRATARIS TOSO ENDIAFEROYSES KAI OMORFES SAN ZOGRAFIA LIXOYDIES KAI PALI KALOS ORISES....

spirosvii είπε...

Παναγιώτη σε θυμάμαι απο το dpgr.gr Σωστά? Πρώτη μου φορά που μπήκα εδώ στα παιδιά κι έπεσα πάνω σου!

spirosvii είπε...

Παναγιώτη σε θυμάμαι απο το dpgr.gr Σωστά? Πρώτη μου φορά που μπήκα εδώ στα παιδιά κι έπεσα πάνω σου!

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια