Φωτογραφικη ομαδα με μελη απο: Ηρακλειο, Τρικαλα, Ρεθυμνο, Μιλατο, Αθηνα, Θεσσαλονικη, Εδιμβουργο, Μυτιλινη ενας Ρεθεμνιωτης απο την Αμερικη ενας απο τη Γερμανια και απο την Ισπανια... (και περιμενουμε κι αλλους (?)...)
Καλή και δύσκολή λήψη, όπως είδα στα exif, (ευχαριστώ τον Θανάση που επιτρέπει να τα βλέπουμε, να μαθαίνουμε κι' εμείς)και επίσης καλό το αποτέλεσμα της επεξεργασίας. Μια ερώτηση- απορία έχω: Η σύγκλυση των κτιρίων, περισσότερο στην #01,είναι στόχος επιθυμητός ή αποτέλεσμα της χρήσης του ευρυγώνιου;
@ terzis, πράγματι φρόντισα να μην μπερδέψω τα exif τούτη τη φορά. Στο ερώτημα σου η απάντηση είναι και τα δύο, στο σημείο που φωτογράφιζα ήταν απαραίτητος ο υπερευρυγώνιος και με λίγη κλίση προς τα πάνω εξασφάλιζα τη δυναμική γωνία που δίνει η σύγκλιση των καθετων γραμμών. Πάντως απολαμβάνω την εκπληκτική οξύτητα και ανάλυση που δίνει ο 16-35 με το συγκεκριμένο σώμα, τον έχω απο την εποχή του φιλμ αλλά τέτοια λεπτομέρεια δεν είχα δει. Καλό απόγευμα.
3 σχόλια:
γεια σου ρε πατριωτη με τις φωτογραφιες σου!!!
Καλή και δύσκολή λήψη, όπως είδα στα exif, (ευχαριστώ τον Θανάση που επιτρέπει να τα βλέπουμε, να μαθαίνουμε κι' εμείς)και επίσης καλό το αποτέλεσμα της επεξεργασίας.
Μια ερώτηση- απορία έχω: Η σύγκλυση των κτιρίων, περισσότερο στην #01,είναι στόχος επιθυμητός ή αποτέλεσμα της χρήσης του ευρυγώνιου;
@ Αλίκη, να'σαι καλά!
@ terzis, πράγματι φρόντισα να μην μπερδέψω τα exif τούτη τη φορά. Στο ερώτημα σου η απάντηση είναι και τα δύο, στο σημείο που φωτογράφιζα ήταν απαραίτητος ο υπερευρυγώνιος και με λίγη κλίση προς τα πάνω εξασφάλιζα τη δυναμική γωνία που δίνει η σύγκλιση των καθετων γραμμών. Πάντως απολαμβάνω την εκπληκτική οξύτητα και ανάλυση που δίνει ο 16-35 με το συγκεκριμένο σώμα, τον έχω απο την εποχή του φιλμ αλλά τέτοια λεπτομέρεια δεν είχα δει.
Καλό απόγευμα.
Δημοσίευση σχολίου